Vesterås holder stengt pga kulden

Postet av Varde IL - Ski den 19. Jan 2024

Vi holder også stengt på søndag 21 januar. Meldt noe mildere enn på lørdag, da var det -10 på Vesterås  men var - 20 ved Bukkehalsen så kaldt i løypene rundt. Er også meldt snø.

Klubbmesterskap 2023

Postet av Varde IL - Ski den 6. Mar 2023

KLUBBMESTERSKAP!
Førstkommende onsdag, den 08.03. så er det klubbmesterskap på Vardeplassen. Det serveres saft og pølser til barna.

Alle som deltar vil få medalje. De yngste som går uten tid (tom. 1.klasse) får medaljen med en gang de kommer i mål, mens for barn som går i 2. klasse og oppover, tar vi en felles medaljeutdeling så snart alle er i mål.

NB! Også i år har vi egen klasse for voksne. Det gås 2 runder, og den som havner nærmest snittiden av alle som går, får navnet sitt graver inn på vandrepokalen. Håper på god deltagelse her i år :) De voksne starter umiddelbart etter siste startende i klubbmesterskapet.

Påmelding er som vanlig på Vipps frem til kl. 17:00. Merkes med navn og "voksen" for påmelding i voksenklasse. Skulle man glemme å melde på innen 17:00, så tar vi imot påmeldinger i etterkant også, så ikke vær redd for å sende over.

Håper mange har mulighet til å komme denne kvelden, og ikke har det alt for travelt med å reise hjem :)

/Skigruppa

Sesongens første klubbrenn er gjennomført

Postet av Varde IL - Ski den 11. Jan 2023

Da er sesongens første klubbrenn gjennomført med 38 deltagere og tipp topp skiføre.

Takk til Erland som sørget for skikkelig bra løyper.

Takk til alle som kom, og vi ønsker velkommen til nye klubbrenn i ukene fremover :)

Skigruppa.

Premieutdeling klubbrenn 2022

Postet av Varde IL - Ski den 16. Mai 2022

Søndag 24. April mottok denne blide gjengen sine velfortjente premier etter å ha deltatt på vinterens klubbrenn. Takk for innsatsen 🙂
Marius Viken Vesterås, klubbens seniorløper var med som premieutdeler.

/Skigruppa

Premieutdeling klubbrenn 2022

Postet av Varde IL - Ski den 23. Apr 2022

Søndag 24.04. er det premieutdeling for deltagelse på klubbrenn i vinter.

Vi satser på å ha premieutdelingen utendørs med mulighet til å sitte inne for den som vil.
Ta gjerne på litt ekstra klær og sitteunderlag til krakkene.

Vel møtt :)