Tyristubbens dametrim

Postet av Morten Sjaamo den 7. Jan 2015

Søndag er vi klare for årets første sirkeltrening :)

Opplegget blir som tidligere: 9 stasjoner - 2 minutter jobbing på hver stasjon med 30 sek pause. Runden kjøres 2 ganger. Du velger selv hvor mye du vil ta i og kan trene ut ifra egen form. Øvelsene gjennomgås før oppstart - spør også gjerne underveis. Treningen er variert og vil gi effekt både på kondisjon og styrke.

Møt opp på klubbhuset kl. 2000 - ferdig oppvarmet. Oppvarming kan til eks være 10-15 min gå/joggetur. For dere som ønsker kjører vi en felles oppvarming inne fra kl. 1950. Ta med innesko, treningsmatte og drikke.

Treningen kjøres som en felles innsats. Vi rigger opp og rydder ned sammen. Jeg er ansvarlig for treningsopplegget, men tar gjerne imot forslag og ønsker. Linda og Tone hjelper til med treningen og har ansvar for betaling. Treningen koster kr 200 for halvåret og du må være medlem i Tyristubben (er du ikke medlem, så hjelper vi deg med innmelding)

Håper vi sees :)

Grethe Sjaamo (tlf 93213404)