Nannestad IL tilbyr ungdomsfotball i midtbygda

Postet av Vegard Eik den 2. Sep 2016

Som en konsekvens av at Nannestad Fotballklubb avvikles etter 2016 sesongen har styret i Nannstad IL fotball vedtatt å tilby ungdomsfotball midtbygda.

De siste 9 årene har Nannestad IL fotball primært vært en klubb for barnefotball (7-12 år) men vil fra og med 2017 ha et treningstilbud for aldersgruppen 13-16 år. Dette innebærer bla at det vil bli meldt opp lag i serier for G13, G15 og G16. Det er få ungdom født 2003 i NIL så disse vil ha tilbud om å følge gutter født 2002. Det meldes derfor ikke eget lag opp i serie for G14.

Dersom det er tilstrekkelig interesse for juniorfotball og/eller A-lagsfotball i Nannestad vil klubben også legge til rette for dette.

Treningsavgift for NIL sine lag varierer fra år til år men er i inneværende sesong på kr 2200 per år for spillere i 9er og 11er serier.

For mer informasjon om ungdomsfotball i midtbygda, kontakt Kenneth Eik (48 04 72 68, kenjo@statoil.com)